شهر لوازم خانگی

ساخت وبلاگ

خوشبختانه پیشرفت علم و تکنولوژی باعث تغییرات زیادی در تولید لوازم های صوتی و تصویری شده است. کمپانی ‌های تولید کننده ی لوازم صوتی تصویری سال به سال  تلویزیون‌هایی را با تکنولوژی ‌های جدید و امکانات و قابلیت های ویژه وارد بازار می کنند. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی نسل جدید تلویزیون های هوشمند بازار بپردازیم.برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع تلویزیون های هوشمند به این صفحه مراجعه نمایید.

معرفی  نسل جدید تلویزیون های بازار

  1. تلویزیون سونی Z9J

Z9J از جدید ترین و محبوب ترین تلویزیون‌های سونی است که در سایزهای ۷۵ و ۸۵ اینچ وارد بازار جهانی شد. سونی در این سری از تلویزیون ها امکانات زیادی را قرار داده که موجب شده تا کاربران از انتخاب این تلویزیون بسیار راضی باشند. سونی در این تلویزیون از تکنولوژی فوق العاده ی صدای ۸۵ وات استفاده کرده است که برای ارائه صدا از فناوری‌های صوتی بسیار عالی Dolby Audio و 3D Surround Upscaling و Dolby Atmos و DTS Digital Surround استفاده کرده.

  1. تلویزیون سونی A90J

تلویزیون سونی مدل A90J از محصولات بسیار فوق العاده ی سری Master است که در آن از کیفیت تصویر 4بهره برده شده است. این مدل از تلویزیون سونی از نظر طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد و دارای ضخامت بسیار کمی می باشد. با وجود این که قیمت تلویزیون سونی و علی الخصوص این مدل بسیار بالاتر از سایر برند ها است و نمی‌تواند یک تلویزیون اقتصادی باشد اما دارای امکانات و قابلیت‌هایی است که کاربر را راضی نگه می دارد.

  1. تلویزیون ال جی G1

تلویزیون ال جی مدل G1 را می‌توان یکی از بهترین تلویزیون های گیمینگ موجود در بازار شناخت. کمپانی ال جی در این تلویزیون از پردازنده تصویر α9 Gen4 AI 4K پشتیبانی کرده است که یکی از جدیدترین پردازنده های تولید شده محسوب می شود. به کمک این پردازنده در این تلویزیون می توان بهترین تصاویر با کیفیت  4را با ریزترین جزئیات تماشا کرد. همچنین کمپامی ال جی برای افزایش سرعت صحنه های سریع و اکشن از تکنولوژی OLED Motion Pro استفاده کرده است

  1. تلویزیون ال جی C1 

تلویزیون ال جی C1 یکی از بهترین تلویزیون های ۵۵ اینچ موجود در بازار ایران است. تلویزیون اولد C1 دارای پردازشگر α9 Gen4 است که تصاویر بسیار با کیفیتی را خلق می کند.  این  مدل از تلویزیون ال جی مجهز به سیستم صوتی ۲.۲ کاناله با توان ۴۰ وات است که همراه با تکنولوژی‌های AC4 ،Dolby Digital ،Dolby Digital Plus و Dolby Atmos صدایی فراگیر و فوق‌العاده را رائه می‌دهد

  1. تلویزیون سامسونگ QN800A

تلویزیون سامسونگ مدلQN800A  جزء تلویزیون‌های بسیار با کیفیت سامسونگ می باشد که شرکت سامسونگ آن را با کیفیت تصویر 8K  را تولید کرده است. سامسونگ در این تلویزیون  از جدیدترین فناوری‌های خودش یعنی Neo QLED استفاده نموده که این تکنولوژی روشنایی فوق العاده ای را در تلویزیون ایجاد کرده و موجب افزایش کنتراست رنگی دستگاه شده است و توانایی این را دارد که در تاریک ترین فضاها،با کیفیت ترین تصاویر را ارائه کند

 

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون ال جی,تلویزیون سونی,تلویزیون سامسونگ, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 143 تاريخ : پنجشنبه 31 شهريور 1401 ساعت: 15:36

 کمپانی سونی یکی از کمپانی های بسیار معروف در زمینه ی تولید انواع لوازم صوتی و تصویری علی الخصوص تلویزیون های با کیفیت می باشد.در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی جدید ترین تلویزیون های سونی بپردازیم.همچنین برای اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید به این صفحه مراجعه نمایید.

جدید ترین تلویزیون های سونی کدام است؟
1. تلویزیون سونی مدل A90J
تلویزیون A90J یکی از محصولات بسیار جذاب سری Maste سونی است. این مدل از تلویزیون سونی، دارای کیفیت تصویر 4K می باشد. در رابطه با این مدل از قیمت تلویزیون سونی باید گفت، با وجود امکانات فوق العاده ای که این مدل تلویزیون دارد، از قیمت بالایی نسبت به سایر مدل های تلویزیون سونی برخوردار می باشد.
کمپانی سونی در این مدل از پردازنده تصویر Cognitive XR استفاده کرده که به کمک آن سرعت اجرای برنامه ها به نسبت تمام تلویزیون های بازار بالاتر رفته است. در رابطه با کیفیت صدای این مدل باید گفت، صدا در این تلویزیون با توان30 وات با بالاترین کیفیت و بدون کوچک‌ترین نویز و کاملا همگام با تصویر پخش شده ارائه می‌گردد.
2. تلویزیون سونی مدل A80J
یکی از مدل های میان رده و پرفروش سونی، این مدل تلویزیون می باشد. این تلویزیون سونی دارای صفحه نمایش OLED است که بر روی آن از پنل WRGB استفاده شده، پنل‌های WRGB دارای زاویه دید گسترده‌ای 118 درجه هستند و برای نمایش دسته جمعی می‎‌توانند یکی از بهترین انتخاب ها باشند. کمپانی سونی برای این تلویزیون از تکنولوژی XR Motion Clarity برای روان‌تر کرده صحنه‌های سریع استفاده کرده که در هنگام پخش فیلم‌های اکشن می‌تواند بسیار تأثیر گذار باشد. 
3. تلویزیون سونی مدل X95J
تلویزیون X95J سونی یکی دیگر از جدید ترین تلویزیون های سونی است که مجهز به دو درگاه HDMI2.1 می باشد. پردازنده این تلویزیون از نوع X1 Ultimate با چهار هسته‌ی مرکزی می باشد که سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتزی را به مخاطب ارائه می‌دهد و تصاویر فوق العاده ای را به نمایش می گذارد. سونی برای بهبود زاویه دید در این مدل از یک لایه اضافه بر روی پنل VA پشتیبانی کرده که به کاهش کنتراست کمک زیادی کرده است.در حال حاضر تلویزیونX95J سونی یکی از بهترین LED های بازار به حساب می آید که برخلاف مدل X9500H از قابلیت HDMI2.1 پشتیبانی می‌کند .
4. تلویزیون سونی مدل X9500H
تلویزیون X9500H یکی دیگر از محصولات فوق العاده ی سونی است. این محصول دارای کیفیت تصویر 4K، با رزولوشن ۳۸۴۰x۲۱۶۰ پیکسل می باشد. همان طور که می‌دانید این تلویزیون یکی از بهترین نمایشگر ساخته شده از سری تلویزیون‌های ال ای دی به حساب می آید، که بیشتر از ۸ میلیون پیکسل در آن به کار رفته است. این مدل از تلویزیون سونی دارای یک پردازشگر X1 چهار هسته‌ای بوده که می تواند تصاویر را با سرعت رفرش ۱۲۰ هرتز به نمایش بگذارد.
در این مدل از تلویزیون های سونی مانند سری‌ های گذشته، از سیستم عامل Android Tv استفاده شده است که به کمک این سیستم عامل می‌توان دسترسی آسانی به برنامه‌های متعدد و انواع بازی‌ها داشت. یکی دیگر از قابلیت‌های این نمایشگر قابل استفاده بودن آن در فضاهای مختلف است یعنی شما می‌توانید در حالت‌های سینمایی و محیط‌های تاریک در بهترین حالت پخش از آن استفاده کنید. در مجموع می‌توان گفت این نمایشگر برای استفاده‌ های روزانه یکی از بهترین گزینه ها به حساب می آید.
 
شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون,تلویزیون سونی,قیمت تلویزیون سونی, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 160 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 16:11

 یکی از شرکت های معتبر چند ملیتی در زمینه ی تولید انواع لوازم خانگی و شخصی برقی کوچک ، برند میگل می باشد. محصولات کمپانی میگل دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند که همین موضوع موجب محبوبیت و قرار گرفتن محصولات میگل در بین بهترین لوازم برقی کوچک در بازار ایران شده است.

بررسی سشوار میگل:

سشوار میگل مدل GHD 201 یکی از محصولات با کیفیت و پرفروش میگل است که در دسته محصولات زیبایی قرار گرفته است. بدنه این مدل از سشوار میگل از پلاستیک پلیمری ABS ساخته شده که باعث افزایش مقاومت بدنه ی محصول در برابر حرارت و ضربه شده است.

همچنین دسته سشوار میگل مدل  GHD 201 با طراحی ارگونومیکی که دارد، موجب سهولت کار شده است و در طولانی مدت از خستگی دست ها جلوگیری می کند. بر روی دسته ی سشوار میگل کلید های تنظیم سه گانه تعبیه شده که به راحتی قابل استفاده و دسترسی می باشد.

در قسمت ورودی سشوار میگل یک فیلتر با قابلیت جداشوندگی قرار گرفته که علاوه بر جلوگیری از ورود انواع گرد و غبار به دستگاه ، موجب حفظ عملکرد دستگاه می شود.

سری های در نظر گرفته شده برای سشوار میگل مدل GHD 201 از دو نوع سری حجم دهنده و سری متمرکز کننده بوده که بنا به نیاز می توانید از هر کدام به تناسب استفاده کنید.

در کنار سیم برق دستگاه در محل اتصال کابل به دستگاه یک قلاب آویزز قرار داده شده تا برای آویزان نمودن سشوار در مکان های مورد نیاز استفاده کنید.

طول سیم برق دستگاه نیز به ۲.۵ می رسد که جزو بلند ترین کابل های دستگاه سشوار را بین محصولات مشابه در بازار دارا می باشد.

 

عملکرد سشوار میگل چگونه است؟

سشوار میگل مدل GHD 201 دارای توان مصرفی ۲۰۰۰ واتی می باشد که این میزان به کمک المنت های قدرتمند و به کمک یک موتور قدرتمند از نوع DC تامین می شود.

از خصوصیات موتور DC  استفاده شده در این سشوار نسبت به AC می توان به سبک تر و کم صدا تر بودن موتور اشاره کرد که برای یک سشوار نیمه حرفه ای و خانگی جزو شاخص های مثبت محسوب می شود.

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم، برای کنترل سشوار میگل از سه کلید ترکیبی استفاده شده است. کلید های دو گانه تنظیم سرعت که موتور دستگاه را به حالت کم و زیاد تغییر می دهد. برای تنظیم المنت ها و دمای دستگاه کلید دو حالته hot و warm تعبیه شده که با قرار دادن روی دکمه hot از تمام ظرفیت گرمایی دستگاه استفاده می شود.

کلید سرد یا cold نیز بر روی بدنه اصلی طراحی شده که به صورت لحظه ای و تا زمان فعال بودن آن ، المنت ها را خاموش کرده و خروجی باد کاملا سرد را تحویل می دهد

نحوه عملکرد حالت یونساز در سشوار میگل:

امروزه سشوار های مدرن دیگر فقط وسیله ای برای خشک کردن مو نبوده و ویژگی های مختلف به این دستگاه ها اضافه شده است. از جمله این ویژگی ها میتوان به حالت یونساز یا یونیزه کردن یا باردار کردن هوا اشاره کرد. این ویژگی با منفی کردن هوای خروجی از سشوار به مقابله با یون های مثبت آب رفته که علاوه بر خشک کردن سریعتر آب روی مو باعث شده تا مو صاف ، براق و خوش فرمت تر حالت بگیرد. این ویژگی قابلیت حفظ حفظ روطوبت رشته های مو نیز کمک کرده که نتیجه آن موهای سالم ، نرم و بدون وز می باشد.

 

بررسی مزایای سشوار میگل:

  • موتور ۲۰۰۰ واتی
  • قابلیت یون ساز
  • موتور دو سرعته
  • حالت سرد
  • فیلتر قابل جداسازی
شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : میگل , محصولات میگل , لوازم خانگی میگل , انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 217 تاريخ : دوشنبه 21 شهريور 1401 ساعت: 13:19

برند پارس خزر یکی از برندهای نام آشنای ایرانی است که حدود نیم قرن است که به تولید با کیفیت ترین و کاربردی ترین لوازم های خانگی پرداخته است. یکی از محصولات بسیار پرفروش پارس خزر، جاروبرقی های پارس خزر می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی پرفروش ترین و محبوب ترین جارو برقی های پارس خزر بپردازیم.

بررسی جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200 :

جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200  یکی دیگر از محصولات کمپانی پارس خزر بوده که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این مدل از جاروبرقی پارس خزر دارای یک موتور بسیار قدرتمند با توان مصرفی 1800 وات می باشد. لازم به ذکر است که در این مدل از جاروبرقی شما می ‌توانید از دو نوع پاکت دائمی و یکبار مصرف بهره ببرید.

در رابطه با گنجایش این مدل جارو برقی باید گفت، این محصول با گنجایش مخزن 8 لیتر برای فضاهای بزرگ مناسب است؛ زیرا در صورت استفاده از کیسه‌های یک بار مصرف یا دائمی برای تعویض یا خالی‌کردن آن‌ها مشکلی نخواهید داشت. تنظیم میزان مکش در جاروبرقی پارس خزر و وجود برس و سری درزگیر برای نظافت وسایل خانه همچون مبل و پرده‌ها از نکات مثبت این جاروبرقی است.

کمپانی پارس خزر در این مدل جارو برقی از فیلتر اسفنجی بهره برده است تا هوای خروجی کاملا تصفیه شده و تمیز باشد. جارو برقی پارس خزر مدل در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه شده است تا سلیقه های مختلف بتوانند از آن استفاده کنند.

این جاروبرقی علاوه‌بر سری اصلی ، از یک سری جانبی هم بهره می‌برد. این سری در واقع دو طرفه است و برای نظافت گوشه و درزها و گردگیری روی اثاثیه و مبلمان استفاده می‌شود. گفتنی است مثل بیشتر جاروهای موجود در بازار، این مدل هم از لوله‌ی تلسکوپی بهره می‌برد. مزیت این لوله قابلیت تنظیم ارتفاع آن است و کاربر می‌تواند آن را به تناسب قد خود کوتاه یا بلند کند. این ویژگی، کار با دستگاه را راحت ‌تر خواهد کرد و از آسیب‌ دیدن و درد کمر جلوگیری می‌کند.  طول سیم این جاروبرقی به پنج متر می‌رسد و می‌تواند شعاعی در حدود هشت متر را پوشش دهد.

 

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : پارس خزر, محصولات پارس خزر, لوازم خانگی پارس خزر, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 157 تاريخ : يکشنبه 20 شهريور 1401 ساعت: 17:13

اگر سری به بازار لوازم خانگی ایران زده باشید، قطعا برند دلمونتی یکی از برندهایی است که نام آن را بارها شنیده اید. شرکت معتبر دلمونتی یک کمپانی ایتالیایی بسیار محبوب در زمینه ی تولید لوازم خانگی است.  تمامی محصولات دلمونتی از کاربردی ترین محصولات و لوازم های خانگی به حساب می آیند که توانسته اند کمک بسیار بزرگی در آشپزی برای خانم های خانه دار به حساب بیایند. این کمپانی در سال های اخیر روابط تجاری خود را با کشور ایران آغاز نموده است. در سال 1385 نخستین بار محصولات این کمپانی وارد کشور ما شد و آرام آرام محبوبیت خود را در بین عموم مردم کسب کرد. این شرکت سابقه بسیار ارزشمندی در عرصه تولید لوازم خانگی دارد و هر ساله بر میزان تنوع و قابلیت های محصولاتش می افزاید.

بررسی محبوب ترین مدل اسپرسوساز دلمونتی:

اسپرسو ساز دلمونتی مدل DL640 یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین اسپرسوسازهای دلمونتی است. این مدل از اسپرسوساز دلمونتی دستگاهی بسیار ایده آل با کارایی مناسب است و با ظرفیت 1.2 لیتر و پمپ قوی با فشار 15 باری که دارد، امکان تهیه قهوه خوش عطری را با حفظ طعم و اسانس قهوه را فراهم می کند. بر روی این اسپرسو یاز پنلی برای انجام تنظیمات قرار گرفته است که می توان به کمک آن از دستگاه استفاده های کاربردی تری کرد.  

این  مدل از اسپرسوساز دلمونتی علاوه بر آماده سازی اسپرسو، قابلیت تهیه کاپوچینو را نیز دارد و با ترکیب هوا، بخار آب و شیر، کفی تولید می گردد که مستقیما درون فنجان ریخته می شود. سینی طراحی شده برای اسپرسو ساز Delmonti DL 640، به صورت چکه گیر می باشد که از چکه کردن قهوه بر روی سطح جلوگیری می کند. ناگفته نماند این سینی قابلیت جدا شدن دارد و در صورت پر شدن می توان آن را به راحتی تخلیه کرد. همچنین دلمونتی برای افزایش ایمنی، اسپرسو ساز را به سیستم خاموشی خودکار نیز مجهز کرده تا در صورت لزوم، عملکرد دستگاه متوقف گردد. شرکت دلمونتی یکی از کمپانی های مطرح ایتالیایی است که در زمینه لوازم خانگی فعالیت دارد و از سال 1385 این شرکت، همکاری خود را با ایران آغاز نمود و اکنون به دلیل تولید و عرضه محصولات متنوع، با کیفیت و قیمت مناسب، به عنوان یکی از برندهای پرطرفدار در ایران محسوب می گردد.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : دلمونتی,محصولات دلمونتی,لوازم خانگی دلمونتی, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 153 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 17:59

 

کمپانی میگل یکی از کمپانی های داخلی فعال تولید کننده ی لوازم خانگی که با بیش از ۳۰ سال تجربه به تولید و عرضه محصولات خانگی باکیفیت می‌پردازد.اگر تا به حال نام برند میگل به گوش‌هایتان نخورده است و نمی دانید کدام لوازم خانگی ایرانی را بخرید به شما پیشنهاد می کنیم تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

محصولات میگل ساخت کجاست؟

شاید در وهله ی اول برای شما این سوال پیش بیاید که محصولات میگل ساخت کدام کشور است؟ در جواب به این سوال باید گفت برند میگل ازجمله برندهای تولیدکننده لوازم برقی آشپزخانه در ایران است که در حدود ۳۰ سال قدمت دارد. میگل در حال حاضر در یک شرکت بازرگانی به نام سنجه کیش فعالیت می کند این برند کالاها و محصولات را با توجه به دنیای مدرن امروزی و مطابق با فرهنگ و سلیقه‌ایرانی و از همه مهم‌تر بر اساس استاندارد کیفیت اروپا به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ظاهر جذاب و زیبا در کنار سبک مدرن باعث شدن افراد زیادی محصولات این برند معتبر را خریداری کنند.

برند میگل چه محصولاتی عرضه می‌کند؟

این برند برای اینکه بتواند راحت‌تر جای خود را در خانه‌های ایرانیان باز کند و اطمینان آن‌ها را جلب نماید از لوازم‌خانگی کوچک آشپزخانه تولیدات خود را آغاز کرده است. محصولاتی که تاکنون این برند روانه بازار نموده است انواع اتوها، غذا سازه‌ای متنوع، محصولات نظافتی، انواع دستگاه اسپرسوساز و قهوه ساز، محصولات حرارتی و برودتی، مخلوط‌کن، آب مرکبات گیری، خردکن، ترازو آشپزخانه و ترازوی شخصی، زودپز، سرخ‌کن، سماور برقی،  آون توستر، چای‌ساز، گوشت‌کوب برقی و… است. این سری از محصولات دارای رنگ‌های سفید و استیل ضدزنگ است که با هر آشپزخانه مدرن امروزی و هر دکوراسیونی متناسب است و زیبایی آشپزخانه را دوچندان می‌کند.

گارانتی و خدمات پس از فروش برند میگل

برند ایرانی میگل شاید خارجی نباشد اما از لحاظ کیفیت قابل تضمین و رقابت است. به همین دلیل این شرکت در راستای خدمات ارزنده خود ضمانت‌نامه و گارانتی ۲ ساله به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا از کیفیت محصول اطمینان کسب کنند. علاوه بر این به مدت ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد تا چنانچه برای لوازم‌خانگی خریداری‌شده مشکلی پیش آمد بتوانید از خدمات پس از فروش شرکت استفاده نمایید. همچنین این برند علاوه بر کیفیت در ساخت و طراحی سری محصولاتی که به آن تأکید دارد،  قیمتی مقرون‌به‌صرفه اختصاص داده که قابل رقابت با کالاها و برندهای خارجی است.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : میگل , محصولات میگل , لوازم خانگی میگل , انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 196 تاريخ : چهارشنبه 16 شهريور 1401 ساعت: 19:28

 کمپانی نام آشنای پارس خزر یکی از کمپانی های بزرگ داخلی فعال در زمینه ی تولید انواع لوازم خانگی کاربردی می باشد. گروه از مهم ترین محصولات پارس خزر می توان به مواردی همچون: ماشین لباسشویی ۷ و ۸ کیلویی، پنکه های رومیزی ایستاده، دیواری و سقفی، هواکش، شومینه برقی، فن هیتر، بخاری برقی، پلوپز، بخارپز، سرخ کن، آون توستر، ساندویچ ساز، کباب پز (باربیکیو)، تخم مرغ پز، خوراک پز، چرخ گوشت، غذاساز، همزن، آسیاب، میوه و سبزی خشک کن، مکمل چرخ گوشت، بلندر، خرد کن، ترازوی آشپزخانه، آبمیوه گیری، آب مرکبات گیری، چای ساز، دم آور، کتری برقی، اسپرسوساز، جارو برقی، جارو عصایی، بخارشو، اتوبخار، سشوار و تصفیه هوا اشاره کرد.

محصولات پارس خزر چه ویژگی هایی دارند؟

کلیه محصولات پارس خزر به کمک برترین تکنولوژی های دنیا و رعایت مصرف انرژی پایین، تولید می شوند. اکثر قطعات محصولات پارس خزر تولید داخل است و طبق آمار از ۶-۷ هزار قطعه ای که در آن ها مصرف می شود ۲۰۰ قطعه را فقط از خارج از کشور وارد می شود.  

آیا محصولات پارس خزر به خارج از کشور صادر می شود؟

در رابطه با صادرات محصولات پارس خزر باید گفت که، اکثر مدل های پلوپز پارس خزر به کشورهای پیشرفته دنیا مانند آمریکا، کانادا، کشورهای اروپا و استرالیا صادر می شوند.

خدمات پس از فروش محصولات پارس خزر چگونه است؟

شرکت صنعتی پارس خزر با شبکه خدمات پس از فروش گسترده و با بیش از ۴۵۰ مرکز مجاز در کلیه شهرهای کشور، به مدت ۱۰ سال از کلیه محصولات خود پشتیبانی کرده و ۲۵ ماه خدمات پس از فروش رایگان و ۲ ماه خدمات تعویض محصول به مشتریان ارائه می کند. این شرکت با استقرار واحد صدای مشتری در کلیه ساعات شبانه روز، اطلاعات مورد نیاز مشتری را دراختیار آنها قرار داده و نظرات و پیشنهادات مشتریان را دریافت می‌کند.

 

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : پارس خزر, محصولات پارس خزر, لوازم خانگی پارس خزر, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 194 تاريخ : چهارشنبه 16 شهريور 1401 ساعت: 19:27

در تولید لوازم خانگی داخلی، برند میگل یکی از برندهای با کیفیت و پرطرفدار است که نزدیک به ۳۰ سال است که در زمینه تولید محصولات خانگی با کیفیت فعالیت دارد. برند میگل با نام تجاری سنجه کیش فعالیت می‌کند، پیش از این‌ها نمایندگی محصولات برند‌هایی چون فلر، متئو و دلونگی را برعهده داشته‌ است و هم اکنون نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

برند میگل چه کالاهایی وارد بازار کرده است؟

از مهم ترین محصولات میگل می‌توان به ساخت سری لوازم برقی خانگی اشاره کرد. این برند در طول دوران فعالیت خود توانسته ‌است محصولاتی باکیفیت، با استفاده از علم روز دنیا و همکاری شرکت‌های خارجی و همچنین استفاده از نیروی کاری داخلی، محصولی ایرانی تولید و وارد عرضه بازار گرداند.

این شرکت ایرانی که پیش از این‌ها در زمینه واردات محصولاتی چون فلر و دلونگی مشارکت داشته‌، حالا با استفاده از تجاربی که در این سال‌ها از کار با برند‌های خارجی کسب کرده‌، شروع به ساخت محصولاتی باکیفیت، این ‌بار با پتانسیل ایرانی کرده ‌است و توانسته پیشرو با تکنولوژی روز دنیا گام برداشته و در این مهم بسیار خوب بدرخشد. در ادامه برای خرید اقساطی چای ساز میگل با ما همراه باشید.

ضمانت محصولات میگل به چه صورت است؟

محصولات میگل چون دیگر برند‌های دلونگی، فلر و متئو از گارانتی و ضمانت شرکت سنجه کیش برخوردار است. این گارانتی دارای 10 سال خدمات ویژه پس از فروش و 2 سال گارانتی معتبر می‌باشد.

بررسی محبوب ترین چای ساز میگل

از جدیدترین چای ساز ساخته شده توسط این برند می‌توان به GTS 301 اشاره کرد. گنجایش کتری این چای ساز ۲.۵ تا ۳ لیتر می‌باشد و قوری آن ظرفیت ۰.۷ تا یک لیتر دارد. توان مصرفی این چای‌ ساز از ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات است.

این دستگاه که شامل کتری و قوری می‌باشد، ترکیب قوری از جنس شیشه است. صفحه گرم نگه‌دارنده کتری دارد و قوری بر روی کتری قرار می‌گیرد.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : میگل , محصولات میگل , لوازم خانگی میگل , انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 222 تاريخ : سه شنبه 15 شهريور 1401 ساعت: 18:48

در تولید لوازم خانگی داخلی، برند میگل یکی از برندهای با کیفیت و پرطرفدار است که نزدیک به ۳۰ سال است که در زمینه تولید محصولات خانگی با کیفیت فعالیت دارد. برند میگل با نام تجاری سنجه کیش فعالیت می‌کند، پیش از این‌ها نمایندگی محصولات برند‌هایی چون فلر، متئو و دلونگی را برعهده داشته‌ است و هم اکنون نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

برند میگل چه کالاهایی وارد بازار کرده است؟

از مهم ترین محصولات میگل می‌توان به ساخت سری لوازم برقی خانگی اشاره کرد. این برند در طول دوران فعالیت خود توانسته ‌است محصولاتی باکیفیت، با استفاده از علم روز دنیا و همکاری شرکت‌های خارجی و همچنین استفاده از نیروی کاری داخلی، محصولی ایرانی تولید و وارد عرضه بازار گرداند.

این شرکت ایرانی که پیش از این‌ها در زمینه واردات محصولاتی چون فلر و دلونگی مشارکت داشته‌، حالا با استفاده از تجاربی که در این سال‌ها از کار با برند‌های خارجی کسب کرده‌، شروع به ساخت محصولاتی باکیفیت، این ‌بار با پتانسیل ایرانی کرده ‌است و توانسته پیشرو با تکنولوژی روز دنیا گام برداشته و در این مهم بسیار خوب بدرخشد. در ادامه برای خرید اقساطی چای ساز میگل با ما همراه باشید.

ضمانت محصولات میگل به چه صورت است؟

محصولات میگل چون دیگر برند‌های دلونگی، فلر و متئو از گارانتی و ضمانت شرکت سنجه کیش برخوردار است. این گارانتی دارای 10 سال خدمات ویژه پس از فروش و 2 سال گارانتی معتبر می‌باشد.

بررسی محبوب ترین چای ساز میگل

از جدیدترین چای ساز ساخته شده توسط این برند می‌توان به GTS 301 اشاره کرد. گنجایش کتری این چای ساز ۲.۵ تا ۳ لیتر می‌باشد و قوری آن ظرفیت ۰.۷ تا یک لیتر دارد. توان مصرفی این چای‌ ساز از ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات است.

این دستگاه که شامل کتری و قوری می‌باشد، ترکیب قوری از جنس شیشه است. صفحه گرم نگه‌دارنده کتری دارد و قوری بر روی کتری قرار می‌گیرد.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : میگل , محصولات میگل , لوازم خانگی میگل , انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 140 تاريخ : سه شنبه 15 شهريور 1401 ساعت: 18:47

در تولید لوازم خانگی داخلی، برند میگل یکی از برندهای با کیفیت و پرطرفدار است که نزدیک به ۳۰ سال است که در زمینه تولید محصولات خانگی با کیفیت فعالیت دارد. برند میگل با نام تجاری سنجه کیش فعالیت می‌کند، پیش از این‌ها نمایندگی محصولات برند‌هایی چون فلر، متئو و دلونگی را برعهده داشته‌ است و هم اکنون نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

برند میگل چه کالاهایی وارد بازار کرده است؟

از مهم ترین محصولات میگل می‌توان به ساخت سری لوازم برقی خانگی اشاره کرد. این برند در طول دوران فعالیت خود توانسته ‌است محصولاتی باکیفیت، با استفاده از علم روز دنیا و همکاری شرکت‌های خارجی و همچنین استفاده از نیروی کاری داخلی، محصولی ایرانی تولید و وارد عرضه بازار گرداند.

این شرکت ایرانی که پیش از این‌ها در زمینه واردات محصولاتی چون فلر و دلونگی مشارکت داشته‌، حالا با استفاده از تجاربی که در این سال‌ها از کار با برند‌های خارجی کسب کرده‌، شروع به ساخت محصولاتی باکیفیت، این ‌بار با پتانسیل ایرانی کرده ‌است و توانسته پیشرو با تکنولوژی روز دنیا گام برداشته و در این مهم بسیار خوب بدرخشد. در ادامه برای خرید اقساطی چای ساز میگل با ما همراه باشید.

ضمانت محصولات میگل به چه صورت است؟

محصولات میگل چون دیگر برند‌های دلونگی، فلر و متئو از گارانتی و ضمانت شرکت سنجه کیش برخوردار است. این گارانتی دارای 10 سال خدمات ویژه پس از فروش و 2 سال گارانتی معتبر می‌باشد.

بررسی محبوب ترین چای ساز میگل

از جدیدترین چای ساز ساخته شده توسط این برند می‌توان به GTS 301 اشاره کرد. گنجایش کتری این چای ساز ۲.۵ تا ۳ لیتر می‌باشد و قوری آن ظرفیت ۰.۷ تا یک لیتر دارد. توان مصرفی این چای‌ ساز از ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات است.

این دستگاه که شامل کتری و قوری می‌باشد، ترکیب قوری از جنس شیشه است. صفحه گرم نگه‌دارنده کتری دارد و قوری بر روی کتری قرار می‌گیرد.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : میگل , محصولات میگل , لوازم خانگی میگل , انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 194 تاريخ : سه شنبه 15 شهريور 1401 ساعت: 18:47

 برند دلمونتی یکی از برندهای شناخته شده و با کیفیت در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است. یکی از محصولات بسیار پرفروش دلمونتی، غذاساز دلمونتی مدل DL130 است. غذاسازها از دستگاه های بسیار پرکابرد در آشپزخانه می باشند که به کمک آن می توان عمل آشپزی را در کمترین زمان انجام داد. بنابراین به خاطر اهمیت این دستگاه در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی مشخصات کلی، ویژگی‌های فنی و ظاهری و قیمت غذاساز دلمونتی مدل DL130 بپردازیم.

بررسی کیفیت غذاساز دلمونتی

غذاساز مدل DL130 دلمونتی یکی از محصولات دلمونتی است که ساخت کشور چین و  تحت لیسانس ایتالیا است. مهم‌ترین وظیفه این دستگاه این است که مواد غذایی را با توان و انرژی بالا خرد و مخلوط می‌کند. این غذاساز 33 کاره آمادگی تهیه انواع مواد غذایی، انواع آبمیوه، مرکبات و… با امکانات و عملکردهای مختلف را دارد.

بررسی امکانات غذاساز دلمونتی مدل DL130

غذاساز مدل DL130 دلمونتی 33 کاره دارای چند دستگاه جداگانه است که برای تهیه مواد غذایی مختلف به کار می‌رود. این غذاساز شامل کارکردهایی چون مخلوط کن، آبمیوه‌گیری، آب مرکبات‌گیری، آسیاب و… می‌ شود. این دستگاه می‌تواند تمام این عملکردها را با توان 1100 وات انجام دهد که نشان‌دهنده قدرت موتور بالای این غذاساز است.

غذاساز دلمونتی دارای تعداد تنظیمات 3 سرعته است که قدرت و توان سرعت بالای این دستگاه را نشان می‌دهد. هم‌چنین این دستگاه از عملکرد پالس برخوردار است. به این معنا که با فعال کردن این قابلیت می‌توانید مواد غذایی را با سرعت و قدرت بیشتر مخلوط  و خرد کنید همین‌طور می‌توانید اندازه مواد را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید.

کنترل غذاساز DL130 به‌صورت چرخشی است و 3 لیتر کاسه غذاساز آن ظرفیت دارد، همین ‌طور ظرفیت کارکرد کاسه غذاساز 2.4 لیتر است. پارچ مخلوط کن این دستگاه 1.5 لیتر ظرفیت دارد که می‌توان از انواع میوه‌ها برای آبمیوه‌گیری استفاده کرد.

غذاساز مدل DL130 دهانه ورودی بزرگی دارد که به‌راحتی می‌توانید انواع مواد غذایی را وارد دستگاه نمایید. هم‌چنین از سیستم ایمنی و قفل ایمنی درپوش برخوردار است که از آسیب رسیدن به آن جلوگیری می‌کند. همین‌طور از قابلیت نشانگر روشن بودن دستگاه برخوردار است. اگر بعد از اتمام کار با دستگاه فراموش کردید که آن را خاموش نمایید این قابلیت شما را مطلع می‌کند که دستگاه هنوز روشن است تا در مصرف برق هم جلوگیری شود.

غذاساز DL130 دارای محفظه برای جمع كردن سیم برق است که می‌توانید به‌راحتی سیم برق آن را بعد از کار با دستگاه در محفظه‌اش قرار دهید. هم‌چنین در انتها می‌توانید برای تمیز کردن دستگاه قطعات آن را با خیال ‌راحت در ماشین ظرف‌شویی بگذارید.

بررسی ویژگی‌های ظاهری غذاساز دلمونتی

غذاساز دلمونتی مدل DL130 به رنگ سفید و مشکی با ظاهری منحصربه‌فرد باعث جذابیت هر آشپزخانه‌ای می‌شود. این دستگاه از جنس پلاستک است و تیغه‌ها و دیسک‌های استیل ضدزنگ هستند. هم‌چنین این غذاساز دارای پایه لاستیکی است که برای ثبات بیشتر دستگاه نصب شده است.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم به‌طور کامل درباره امکانات، برنامه‌ها و قابلیت‌های مختلف غذاساز مدل DL130 برند دلمونتی توضیح دهیم. اما نکته مهم هنگام خریداری محصول بررسی قیمت است. همان‌طور که اشاره کردیم این دستگاه از امکانات ویژه و کیفیت خوبی برخوردار است. با توجه به عملکردها و برنامه‌هایی که این غذاساز ارائه می‌دهد می‌توان گفت از قیمت مناسبی برخوردار است.

شما می‌توانید با نگاهی کوتاه در بازار از قیمت‌های موجود دستگاه‌های غذاساز مطلع شوید. سپس مطمئن خواهید شد که غذاساز مدل DL130 برند دلمونتی قمیت مقرون‌به‌صرفه و مناسبی دارد. 

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : دلمونتی,محصولات دلمونتی,لوازم خانگی دلمونتی, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 166 تاريخ : دوشنبه 14 شهريور 1401 ساعت: 16:39

 

غذاسازها یکی از محصولات پرکاربرد در آشپزخانه ی مدرن امروزی است. برندهای زیادی در این چند سال توانسته اند انواع غذاساز را با ویژگی ها و امکانات مختلفی تولید کرده اند که در این بین برند پارس خزر یکی از با کیفیت ترین برندهای تولید کننده ی انواع غذا ساز است.  در صورتی که در زمان خرید دستگاه غذا ساز پارس خزر این سوال برای شما پیش آمد که کیفیت غذاساز پارس خزر چگونه است؟ به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید. 

بررسی کاربردهای غذاساز پارس خزر:

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم غذاساز پارس خزر یک وسیله‌ی چند کاره است که زمان آماده سازی غذاهای متفاوت به کمکتان آمده و کاری که گاهی ساعت‌ها زمان می‌برد را تنها در چند ثانیه به انجام می‌رساند. با این دستگاه می‌توانید مواد اولیه‌ را خرد، له، رنده و پوره کنید یا آنها را برش بزنید و همچنین مواد را مخلوط کرده و یا هم بزنید و خمیر کنید. عملاً این دستگاه چند منظوره در تهیه مقدمات آشپزی، سالاد، دسر و نوشیدنی بکار می‌آید.

بررسی خصوصیات غذاساز پارس خزر

  • قیمت پاینن غذا پارس خزر به نسبت سایر غذاساز های بازار
  • استفاده از قطعات با کیفیت و تداوم بالا در ساخت غذاساز پارس خزر
  • گارانتی و ضمانت نامه 24 ماهه معتبر از سوی شرکت پارس خزر
  • دارای مصرف انرژی مصرفی پایین برابر با گرید (A) 
  •  طراحی شیک و زیبا در ساخت غذا ساز پارس خزر 

 کیفیت غذا ساز پارس خزر چگونه است؟

همه ی ما می دانیم محصولات پارس خزر از باکیفیت ترین و پر قدمت ترین لوازم خانگی های تولید داخل است. غذا ساز پارس خزر نیز به علت استفاده از قطعات با دوام و با کیفیت که تولید داخل کشور می باشد، از کیفیت و طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد.  

قیمت غذاساز پارس خزر

اگر سری به بازار زده و نگاهی به قیمت غذاساز انداخته باشید، قطعاً می‌دانید که این وسیله‌ی پرکاربرد در بازار ایران قیمت پایینی ندارد و برای خرید آن باید بیش‌ از یک میلیون هزینه در نظر گرفت، با این حال در مقایسه با برندهای خارجی غذا ساز پارس خزر با قیمت اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه‌ای به فروش می‌رسد.

با توجه به نوسان قیمت ارز و کم و زیاد شدن برچسب‌های قیمتی روی انواع کالا نمی‌توان به طور دقیق قیمت محصولات پارس خزر را مشخص کرد، اما در حال حاضر قیمت غذا ساز پارس خزر در بازار ایران حدود 2 میلیون تومان است که این قیمت در مقایسه با رقبای خارجی حتی از نصف هم کمترست.

بررسی گارانتی و خدمات پس از فروش غذاساز پارس خزر

یکی از ویژگی های مهم و فوق العاده ای که برند پارس خزر به خریدارانش ارائه می دهد وجود گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش محصولات پارس خزر است. غذا ساز پارس خزر نیز مانند تمامی محصولات پارس خزر دارای گارانتی 24 ماهه تحت نظر خود شرکت پارس خزر می باشد و در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید با نمایندگی پارس خزر تماس حاصل فرماییدهمچنین به این نکته باید توجه کنید در هنگام خرید لوازم خانگی پارس خزر بر روی بسته بندی آن هولوگرام گارانتی وجود داشته باشد تا دستگاه شما شمال گارانتی پارس خزر بشود.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : پارس خزر, محصولات پارس خزر, لوازم خانگی پارس خزر, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 285 تاريخ : دوشنبه 14 شهريور 1401 ساعت: 16:39

 

غذاسازها یکی از محصولات پرکاربرد در آشپزخانه ی مدرن امروزی است. برندهای زیادی در این چند سال توانسته اند انواع غذاساز را با ویژگی ها و امکانات مختلفی تولید کرده اند که در این بین برند پارس خزر یکی از با کیفیت ترین برندهای تولید کننده ی انواع غذا ساز است.  در صورتی که در زمان خرید دستگاه غذا ساز پارس خزر این سوال برای شما پیش آمد که کیفیت غذاساز پارس خزر چگونه است؟ به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید. 

بررسی کاربردهای غذاساز پارس خزر:

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم غذاساز پارس خزر یک وسیله‌ی چند کاره است که زمان آماده سازی غذاهای متفاوت به کمکتان آمده و کاری که گاهی ساعت‌ها زمان می‌برد را تنها در چند ثانیه به انجام می‌رساند. با این دستگاه می‌توانید مواد اولیه‌ را خرد، له، رنده و پوره کنید یا آنها را برش بزنید و همچنین مواد را مخلوط کرده و یا هم بزنید و خمیر کنید. عملاً این دستگاه چند منظوره در تهیه مقدمات آشپزی، سالاد، دسر و نوشیدنی بکار می‌آید.

بررسی خصوصیات غذاساز پارس خزر

  • قیمت پاینن غذا پارس خزر به نسبت سایر غذاساز های بازار
  • استفاده از قطعات با کیفیت و تداوم بالا در ساخت غذاساز پارس خزر
  • گارانتی و ضمانت نامه 24 ماهه معتبر از سوی شرکت پارس خزر
  • دارای مصرف انرژی مصرفی پایین برابر با گرید (A) 
  •  طراحی شیک و زیبا در ساخت غذا ساز پارس خزر 

 کیفیت غذا ساز پارس خزر چگونه است؟

همه ی ما می دانیم محصولات پارس خزر از باکیفیت ترین و پر قدمت ترین لوازم خانگی های تولید داخل است. غذا ساز پارس خزر نیز به علت استفاده از قطعات با دوام و با کیفیت که تولید داخل کشور می باشد، از کیفیت و طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد.  

قیمت غذاساز پارس خزر

اگر سری به بازار زده و نگاهی به قیمت غذاساز انداخته باشید، قطعاً می‌دانید که این وسیله‌ی پرکاربرد در بازار ایران قیمت پایینی ندارد و برای خرید آن باید بیش‌ از یک میلیون هزینه در نظر گرفت، با این حال در مقایسه با برندهای خارجی غذا ساز پارس خزر با قیمت اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه‌ای به فروش می‌رسد.

با توجه به نوسان قیمت ارز و کم و زیاد شدن برچسب‌های قیمتی روی انواع کالا نمی‌توان به طور دقیق قیمت محصولات پارس خزر را مشخص کرد، اما در حال حاضر قیمت غذا ساز پارس خزر در بازار ایران حدود 2 میلیون تومان است که این قیمت در مقایسه با رقبای خارجی حتی از نصف هم کمترست.

بررسی گارانتی و خدمات پس از فروش غذاساز پارس خزر

یکی از ویژگی های مهم و فوق العاده ای که برند پارس خزر به خریدارانش ارائه می دهد وجود گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش محصولات پارس خزر است. غذا ساز پارس خزر نیز مانند تمامی محصولات پارس خزر دارای گارانتی 24 ماهه تحت نظر خود شرکت پارس خزر می باشد و در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید با نمایندگی پارس خزر تماس حاصل فرماییدهمچنین به این نکته باید توجه کنید در هنگام خرید لوازم خانگی پارس خزر بر روی بسته بندی آن هولوگرام گارانتی وجود داشته باشد تا دستگاه شما شمال گارانتی پارس خزر بشود.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : پارس خزر, محصولات پارس خزر, لوازم خانگی پارس خزر, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 14 شهريور 1401 ساعت: 16:38

 

غذاسازها یکی از محصولات پرکاربرد در آشپزخانه ی مدرن امروزی است. برندهای زیادی در این چند سال توانسته اند انواع غذاساز را با ویژگی ها و امکانات مختلفی تولید کرده اند که در این بین برند پارس خزر یکی از با کیفیت ترین برندهای تولید کننده ی انواع غذا ساز است.  در صورتی که در زمان خرید دستگاه غذا ساز پارس خزر این سوال برای شما پیش آمد که کیفیت غذاساز پارس خزر چگونه است؟ به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید. 

بررسی کاربردهای غذاساز پارس خزر:

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم غذاساز پارس خزر یک وسیله‌ی چند کاره است که زمان آماده سازی غذاهای متفاوت به کمکتان آمده و کاری که گاهی ساعت‌ها زمان می‌برد را تنها در چند ثانیه به انجام می‌رساند. با این دستگاه می‌توانید مواد اولیه‌ را خرد، له، رنده و پوره کنید یا آنها را برش بزنید و همچنین مواد را مخلوط کرده و یا هم بزنید و خمیر کنید. عملاً این دستگاه چند منظوره در تهیه مقدمات آشپزی، سالاد، دسر و نوشیدنی بکار می‌آید.

بررسی خصوصیات غذاساز پارس خزر

  • قیمت پاینن غذا پارس خزر به نسبت سایر غذاساز های بازار
  • استفاده از قطعات با کیفیت و تداوم بالا در ساخت غذاساز پارس خزر
  • گارانتی و ضمانت نامه 24 ماهه معتبر از سوی شرکت پارس خزر
  • دارای مصرف انرژی مصرفی پایین برابر با گرید (A) 
  •  طراحی شیک و زیبا در ساخت غذا ساز پارس خزر 

 کیفیت غذا ساز پارس خزر چگونه است؟

همه ی ما می دانیم محصولات پارس خزر از باکیفیت ترین و پر قدمت ترین لوازم خانگی های تولید داخل است. غذا ساز پارس خزر نیز به علت استفاده از قطعات با دوام و با کیفیت که تولید داخل کشور می باشد، از کیفیت و طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد.  

قیمت غذاساز پارس خزر

اگر سری به بازار زده و نگاهی به قیمت غذاساز انداخته باشید، قطعاً می‌دانید که این وسیله‌ی پرکاربرد در بازار ایران قیمت پایینی ندارد و برای خرید آن باید بیش‌ از یک میلیون هزینه در نظر گرفت، با این حال در مقایسه با برندهای خارجی غذا ساز پارس خزر با قیمت اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه‌ای به فروش می‌رسد.

با توجه به نوسان قیمت ارز و کم و زیاد شدن برچسب‌های قیمتی روی انواع کالا نمی‌توان به طور دقیق قیمت محصولات پارس خزر را مشخص کرد، اما در حال حاضر قیمت غذا ساز پارس خزر در بازار ایران حدود 2 میلیون تومان است که این قیمت در مقایسه با رقبای خارجی حتی از نصف هم کمترست.

بررسی گارانتی و خدمات پس از فروش غذاساز پارس خزر

یکی از ویژگی های مهم و فوق العاده ای که برند پارس خزر به خریدارانش ارائه می دهد وجود گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش محصولات پارس خزر است. غذا ساز پارس خزر نیز مانند تمامی محصولات پارس خزر دارای گارانتی 24 ماهه تحت نظر خود شرکت پارس خزر می باشد و در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید با نمایندگی پارس خزر تماس حاصل فرماییدهمچنین به این نکته باید توجه کنید در هنگام خرید لوازم خانگی پارس خزر بر روی بسته بندی آن هولوگرام گارانتی وجود داشته باشد تا دستگاه شما شمال گارانتی پارس خزر بشود.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : پارس خزر, محصولات پارس خزر, لوازم خانگی پارس خزر, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 14 شهريور 1401 ساعت: 16:38

 

غذاسازها یکی از محصولات پرکاربرد در آشپزخانه ی مدرن امروزی است. برندهای زیادی در این چند سال توانسته اند انواع غذاساز را با ویژگی ها و امکانات مختلفی تولید کرده اند که در این بین برند پارس خزر یکی از با کیفیت ترین برندهای تولید کننده ی انواع غذا ساز است.  در صورتی که در زمان خرید دستگاه غذا ساز پارس خزر این سوال برای شما پیش آمد که کیفیت غذاساز پارس خزر چگونه است؟ به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید. 

بررسی کاربردهای غذاساز پارس خزر:

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم غذاساز پارس خزر یک وسیله‌ی چند کاره است که زمان آماده سازی غذاهای متفاوت به کمکتان آمده و کاری که گاهی ساعت‌ها زمان می‌برد را تنها در چند ثانیه به انجام می‌رساند. با این دستگاه می‌توانید مواد اولیه‌ را خرد، له، رنده و پوره کنید یا آنها را برش بزنید و همچنین مواد را مخلوط کرده و یا هم بزنید و خمیر کنید. عملاً این دستگاه چند منظوره در تهیه مقدمات آشپزی، سالاد، دسر و نوشیدنی بکار می‌آید.

بررسی خصوصیات غذاساز پارس خزر

  • قیمت پاینن غذا پارس خزر به نسبت سایر غذاساز های بازار
  • استفاده از قطعات با کیفیت و تداوم بالا در ساخت غذاساز پارس خزر
  • گارانتی و ضمانت نامه 24 ماهه معتبر از سوی شرکت پارس خزر
  • دارای مصرف انرژی مصرفی پایین برابر با گرید (A) 
  •  طراحی شیک و زیبا در ساخت غذا ساز پارس خزر 

 کیفیت غذا ساز پارس خزر چگونه است؟

همه ی ما می دانیم محصولات پارس خزر از باکیفیت ترین و پر قدمت ترین لوازم خانگی های تولید داخل است. غذا ساز پارس خزر نیز به علت استفاده از قطعات با دوام و با کیفیت که تولید داخل کشور می باشد، از کیفیت و طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد.  

قیمت غذاساز پارس خزر

اگر سری به بازار زده و نگاهی به قیمت غذاساز انداخته باشید، قطعاً می‌دانید که این وسیله‌ی پرکاربرد در بازار ایران قیمت پایینی ندارد و برای خرید آن باید بیش‌ از یک میلیون هزینه در نظر گرفت، با این حال در مقایسه با برندهای خارجی غذا ساز پارس خزر با قیمت اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه‌ای به فروش می‌رسد.

با توجه به نوسان قیمت ارز و کم و زیاد شدن برچسب‌های قیمتی روی انواع کالا نمی‌توان به طور دقیق قیمت محصولات پارس خزر را مشخص کرد، اما در حال حاضر قیمت غذا ساز پارس خزر در بازار ایران حدود 2 میلیون تومان است که این قیمت در مقایسه با رقبای خارجی حتی از نصف هم کمترست.

بررسی گارانتی و خدمات پس از فروش غذاساز پارس خزر

یکی از ویژگی های مهم و فوق العاده ای که برند پارس خزر به خریدارانش ارائه می دهد وجود گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش محصولات پارس خزر است. غذا ساز پارس خزر نیز مانند تمامی محصولات پارس خزر دارای گارانتی 24 ماهه تحت نظر خود شرکت پارس خزر می باشد و در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید با نمایندگی پارس خزر تماس حاصل فرماییدهمچنین به این نکته باید توجه کنید در هنگام خرید لوازم خانگی پارس خزر بر روی بسته بندی آن هولوگرام گارانتی وجود داشته باشد تا دستگاه شما شمال گارانتی پارس خزر بشود.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : پارس خزر, محصولات پارس خزر, لوازم خانگی پارس خزر, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 140 تاريخ : دوشنبه 14 شهريور 1401 ساعت: 16:38

 فشار تحریم ها باعث شده تا برندهای داخلی زیادی اقدام به تولید محصولات با کیفیت کنند. یکی از برندهای داخلی در زمینه تولید لوازم خانگی با کیفیت که در این چند سال اخیر توانسته به محبوبیت بالایی دست پیدا کند، برند میگل است. برند میگل در این چند سال اخیر دست به تولید محصولات زیادی زده است.یکی از با کیفیت ترین محصولات میگل، مخلوط کن میگل است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی مخلوط کن های میگل بپردازیم.

 

چرا باید مخلوط کن میگل بخریم ؟

  • کیفیت ساخت بالای مخلوط کن های میگل
  • قدرت بالای موتور دستگاه
  • تولید داخل و حمایت از تولید ملی
  • ضمانت نامه و گارانتی معتبر از سوی شرکت میگل
  • قیمت مناسب محصولات میگل
  • رضایت اکثر مشتریان از محصولات میگل

بررسی نظرات مصرف کنندگان در مورد مخلوط کن میگل

یکی از کار های که برای اطمنیان از کیفیت و خرید محصولی می توانید انجام دهید ، بررسی نظرات خریداران و مصرف کنندگان در مورد محصول مورد نظر می باشد . ما در این جا قصد داریم تا انواع مدل نظرات راجع به مخلوط کن میگل را بررسی کنیم . طبق نظراتی که ما مطالعه کردیم اکثر خریدارانی که از مخلوط کن های miguel استفاده کرده اند آن را به دیگر افراد نیز معرفی کرده و از خرید خود بسیار راضی بوده اند .

 

معرفی پرفروش ترین مخلوط کن های میگل:

1. مخلوط کن miguel مدل GBL 1200

این نوع مخلوط کن از برند میگل دارای امکاناتی چون تنظیمات سرعت تا ده درجه مختلف و عملکرد پالس نیز می باشد . جنس تیغه های دستگاه ازنوع فولاد و ضد زنگ و مقاوم ساخته شده و علاوه بر آن جنس بدنه دستگاه از نوع پلاستیک با کیفیت بوده که روکشی از جنس استیل نیز دارد . در رابطه با قدرت و توان مصرفی دستگاه می توان بیان کرد که دارای توانی به اندازه 1000 وات می باشد .و ظرفیت پارچ مخلوط کن به اندازه 1.8 لیتر بوده است . این مخلوط کن کیفیت بالایی دارد و به علاوه کیفیت بالا طراحی قابل قبول و کلاسیکی نیز دارد که که قرار دادن آن در دکور آشپزخانه می تواند جلوه زیبایی را ایجاد کند . با استفاده از این مخلوط کن می توانید با توجه به حجم و نوع مواد خوراکی که در دستگاه میریزید عملکرد های دستگاه را تنظیم کنید . جنس پارچ این محصول از نوع شیشه بوده است محدوده توان مصرفی آن بین 850 تا 1000 وات بوده است.

2. مخلوط کن miguel مدل gbl-800

این مدل مخلوط کن دارای بدنه ای از جنس استیل محکم و با کیفیت می باشد که سبب شده تا دوام بالایی هم داشته باشد . موتور مخلوط کن دارای توانی به اندازه 800 وات بوده است و پارچ ان از جنس شیشه با ظرافت به گنجایش 1.5 لیتر نیز دارد . تیغه های استیل این نوع مخلوط کن کیفیت بالایی دارد و امکان خرد کردن یخ را هم فراهم کرده اند . سرعت این مدل مخلوط کن را می توان در دو حالت نیز تنظیم کرد و مجهز به عملکرد پالس و میکروسوئیچ است.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : میگل, محصولات میگل, لوازم خانگی میگل, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 172 تاريخ : يکشنبه 13 شهريور 1401 ساعت: 18:22

 همه ی ما با برند محبوب پارس خزر آشنا هستیم. این برند در طی سال ها فعالیت خود توانسته محصولات متنوع و با کیفیت را وارد بازار لوازم خانگی کند و به میزان فروش فوق العاده ای برسد. پارس خزر  در بسیاری از دسته های لوازم خانگی برقی آشپزخانه با برندهای خارجی قابل رقابت است. پارس خزر بیشترین سهم را در بین تمامی برندهای ایرانی و خارجی در ذهن مخاطبان دارد. محصولات پارس خزر عبارتند از:

انواع پنکه، بخاری کنوکتور، فن هیتر، پلوپز، پلوپز-گرم نگهدار، مولتی کوکر، بخارپز، سرخ کن، آون توستر، ساندویچ ساز، کباب پز (باربیکو)، تخم مرغ پز، چرخگوشت، غذاساز، آسیاب، همزن، بلندر، خردکن، دوکاره (آسیاب-مخلوط کن)، سه کاره (خرد کن-مخلوط کن-همزن)، سبزی خردکن، میوه و سبزی خشک کن، مکمل چرخگوشت، ترازوی آشپزخانه، آبمیوه گیری، آب مرکبات گیری، چای ساز، دم آور، کتری برقی، تصفیه آب، جارو برقی، جارو شارژی، جارو عصایی، بخارشو، اتوبخار، سشوار، ظروف نگهدارنده غذا (فود سیور)، تصفیه هوا، پلوپز صادراتی و کتری برقی صادراتی.

پرفروش ترین محصولات پارس خزر کدام است؟

  1. پلو پز پارس خزر

پلوپز پارس خزر یکی از محصولات بسیار کاربردی و پرفروش پارس خزر است که به کمک آن می توان انواع خوراک با پایه ی برنج را در کمترین زمان ممکن تهیه کرد. پلوپز های پارس خزر با بهره مندی از پوشش نچسب تفلون با کیفیت، مناسب پخت برنج با ته دیگ خوشرنگ و هماهنگ با ذائقه ایرانی است. از دیگر ویژگی های پلوپزهای پارس خزر می توان به 24 ماه گارانتی محصول،‌ پخت برنج با درجات مختلف رنگ ته دیگ مطابق سلیقه و ذایقه مشتریان ایرانی و زمان سنج پخت خودکار اشاره کرد.

  1. جاروبرقی پارس خزر

به جرات می توان گفت یکی از باکیفیت ترین و اقتصادی ترین جاروبرقی های بازار، جاروبرقی های پارس خزر می باشند. همه ی ما این موضوع را می دانیم که برای انتخاب یک جاروبرقی باکیفیت، مهم ترین ویژگی که باید به آن توجه کنیم قدرت موتور جاروبرقی و یا همان میزان مکندگی جارو و میزان مصرف انرژی آن است.

جاروبرقی های پارس خزر با میزان مکندگی بالا و میزان مصرف انرژی کم این نیاز را برای مشتریان برطرف کرده است. این جارو برقی ها گنجایش مخزن آن دارای ۶ لیتر می باشد و مجهز به میکروفیلتر مخصوص تصفیه گرد و غبار است. دارای برس مخصوص مبل و گوشه پاک کن، فناوری Quattri Power و فیلتر HEPA قابل شستشو است و نشانگر برای نمایش پر شدن کیسه ی آشغال دارد. از دیگر ویژگی های این جاروبرقی ها میتوان به دارا بودن ولوم جهت تنظیم میزان مکش دستگاه، سه نوع پاکت دائمی، یک بار مصرف و ضد آلرژی هپا، برس ضمیمه مبل و درزگیر اشاره کرد.

  1. پنکه پارس خزر

یکی دیگر از گزینه های بسیار پرفروش در بین محصولات پارس خزر، پنکه های پارس خزر می باشد. پنکه های این برند در انواع مدل های پنکه رومیزی، پنکه پایه بلند، پنکه دیواری، پنکه سقفی، پنکه رطوبت ساز و پنکه بی پره با ظاهری زیبا و کارآیی بالایی و توان بالای موتور وجود دارد. اکثر مدل های پنکه های پارس خزر دارای کلید تنظیم سرعت در سه حالت کند ، متوسط و تند ، کم مصرف با توان حداکثر 60 وات /220 ولت متناوب /50 هرتز ، دارای گارد محافظ ایمن ، دارای موتور مجهز به فیوز حرارتی وجود دارد. از دیگر امانات این پنکه ها قابلیت تنظیم آسان زاویه وزش باد به صورت جغجغه ای، قابلیت تنظیم گردش افقی، دارای محفظه محل قرار گیری سیم دوشاخه، مجهز به لامپ نشانگر سرعت، دارای نشان استاندارد ایمنی محصول می توان نام برد.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : محصولات پارس خزر, لوازم خانگی پارس خزر, پارس خزر, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 196 تاريخ : يکشنبه 13 شهريور 1401 ساعت: 18:21

به جرات می توان گفت یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه که در اکثر منازل پیدا می شود، مخلوط کن ها می باشند. به کمک مخلوط کن ها می توان انواع اسموتی ها و آبمیوه ها را در کمترین زمان ممکن تهیه کنید.در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کلی مخلوط کن ها بپردازیم و این دستگاه را بررسی کنیم. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع مخلوط کن می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

مخلوط کن چه کاربردهایی دارد؟

1. آسیاب مواد غذایی خشک

در گذشته افراد برای خردکردن مواد خشک و سخت مانند:گندم، قهوه و… از آسیاب های دستی استفاده می کردند که این روش، روشی بسیار سخت و زمان بر برای آسیاب مواد غذایی بود. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، آسیاب های برقی عمل آسیاب مواد را سرعت بخشیدند.

2. مخلوط مواد مایع

یکی دیگر از نقش های اساسی مخلوط کن ها، میکس مواد مایع است. به کمک میکسر می توان انواع مواد خوراکی نه چندان سفت و سخت را با یکدیگر مخلوط نمود.

3. خردکردن مواد غذایی

یکی دیگر از قابلیت های مخلوط کن ها، خردکردن انواع مواد غذایی است. با جابجایی تیغه های خردکن شما می توانید مخلوط کن را به یک خردکن بسیار کاربردی تبدیل کنید.

یک مخلوط کن خوب چه ویژگی هایی دارد؟

  • وزن سبکی داشته باشد.
  • جنس پارچ آن از پلاستیک نشکن باشد.
  • یک مخلوط کن خوب بهتر است دارای آسیاب باشد.
  • موتور دستگاه دارای قدرت بالایی باشد.
  • دارای تیغه‌های چهار لبه عمودی و افقی باشد.
  • قطعات مخلوط کن باید قابل جداشدن باشد.
  • یک مخلوط کن خوب باید سرو صدای کمی داشته باشد.
  • مخلوط کن باید دارای قفل ایمنی باشد.
شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : مخلوط كن, خريد مخلوط كن, قيمت مخلوط كن, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگي, نویسنده : سارا.ش بازدید : 145 تاريخ : شنبه 5 شهريور 1401 ساعت: 13:24

آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت ها یک خانه است و لوازم آشپزخانه نقش مهمی در بین تمامی لوازم های خانگی ایفا می کند. در بین لوازم آشپزخانه ۳ وسیله ی مهم وجود دارد که به کمک این لوازم برقی می توان انواع غذا و کیک و شیرینی را تهیه کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی این لوازم برقی بپردازیم. همچنین شما می توانید برای آشنایی بیشتر با این لوازم به این صفحه مراجعه کنید.

  1. همزن برقی

همه ی ما می دانیم که یک آشپزخانه مجهز، نیاز به یک همزن برقی دارد. بسیاری از افراد همزن های برقی را با مخلوط کن اشتباه می گیرند، در صورتی که مخلوط کن ها از سرعت بالاتری نسبت به همزن ها برخوردار می باشند. برخی دیگر از افراد نیز همزن های برقی را جزو لوازم ضروری آشپزخانه نمی دانند اما باید گفت که همزن ها یکی از لوازم های ضروری آشپزخانه است.

  1. مخلوط کن

مخلوط کن ها یکی دیگر از لوازم پرکاربرد آشپزخانه است که از آن می توان برای میکس و خرد کردن انواع میوه ها و درست کردن دسر، انواع نوشیدنی و حتی سوپ و خرد کردن برخی سبزیجات و میوه ها استفاده کرد.

  1. آسیاب برقی

امروزه داشتن یک آسیاب برقی برای هر آشپزخانه ی مجهزی، بسیار ضروری است . شما به کمک آسیاب های برقی می توانید انواع ادویه را آسیاب کنید و انواع و اقسام طعم ها را وارد غذای خود کنید. همچنین شما می توانید برای تهیه ی قهوه در اسپرسوساز، دانه های قهوه را خریداری کنید و آن را به کمک آسیاب برقی، خرد کنید.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : همزن برقی,مخلوط کن, آسیاب برقی, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 204 تاريخ : شنبه 5 شهريور 1401 ساعت: 12:35

چای و قهوه یکی از نوشیدنی هایی است که تقریبا تمامی مردم دنیا هر روز آن ها را می نوشند. از دستگاه های بسیار کاربردی برای تهیه ی سریع چای و قهوه می توان به چای ساز و قهوه ساز های برقی اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی روش استفاده ی صحیح از چای سازها و قهوه سازها بپردازیم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با استفاده از چای سازها و قهوه سازها به این صفحه مراجعه کنید.

راهنمای استفاده از چای ساز:

  • برای جلوگیری از ایجاد لایه چربی و رویه ی چای، باید در هنگام استفاده از چای ساز پیش از هربار استفاده قوری و صافی آن را به صورت کامل با آب سرد بشویید. 
  • به هیچ وجه نباید ﺳﻴﻢ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺭﺍ تا ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺩﺍﻍ است، ﺩﻭﺭ ﺁﻥ بپیچید.
  • ﺩﻭ ﺷﺎﺧﻪ ﺑﺮﻕ دستگاه ﺑﺎﻳﺪ ﺩﺭ ﺟﺎﻳﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻣﻮﺍﻗﻊ ﺿﺮﻭﺭی ﺑﺘﻮﺍﻧﻴﺪ ﺑﻪ ﺳﺮﻋﺖ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﺪ.
  • به هیچ وجه نباید چای ساز  ﺭﺍ ﺩﺭ ﻧﺰﺩﻳﮑﯽ ﺍﺟﺎﻕ ﮔﺎﺯ و یا ﮔﺮﻡ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﻫﺎی ﺍﻟﮑﺘﺮﻳﮑﯽ  قرار دهید.
  • برای ﭘﻴﺶ ﮔﻴﺮی ﺍﺯ ﺧﻄﺮ ﺁﺗﺶ ﺳﻮﺯی ﻭ ﺷﻮک ﺍﻟﮑﺘﺮﻳﮑﯽ به هیچ وجه ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ چای ساز ﺭﺍ ﺩﺭ ﻓﻀﺎی ﺑﺎﺯ ﻗﺮﺍﺭ ﻧﺪﻫﻴﺪ.
  • برای ﺧﺎﻣﻮﺵ کردن چای ساز هیچ وقت ﺁﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﻴﻢ ﻧﮑﺸﻴﺪ.
  • راهنمای استفاده از قهوه ساز:

  • در قدم اول باید قهوه ها را آسیاب نمایید.
  • البته اگر پودر قهوه تهیه کرده باشید، به این مرحله نیاز نخواهید داشت.
  • برای آسیاب کردن قهوه می توانید از آسیاب دستی قهوه یا برقی کمک بگیرید.
  • حال به اندازه قهوه مورد نیاز باید در مخزن آب سرد بریزید.
  • در اکثر برندهای قهوه ساز پیمانه مدرج برای ریختن آب سرد وجود دارد.
  • در راهنمای قهوه سازها هم به میزان آب مورد نیاز برای تهیه هر فنجان قهوه اشاره شده است.
  • با این حال به عنوان یک استاندارد می توانید برای هر ۲ قاشق سوپ خوری قهوه، از ۱۷۵ میلی لیتر آب سرد استفاده نمایید.
  • فیلتر کاغذی یا دائمی را روی سبد مخصوص پودر قهوه قرار دهید.
  • پودر قهوه را نیز به مقدار مورد نیاز در این قسمت بریزید.
  • دکمه روشن قهوه ساز را بزنید تا قهوه شروع به دم کردن نماید.
  • در برخی از قهوه سازهای مدرن، شما می توانید برنامه مورد نظر برای درست کردن قهوه را نیز انتخاب کنید.
  • برای مثال در این قهوه سازها برای درست کردن اسپرسو، موکا، کاپوچینو، لاته و… برنامه مشخصی وجود دارد که خود قهوه ساز به صورت هوشمند شرایط را برای درست کردن آنها فراهم می آورد.

  • در ادامه باید منتظر بمانید تا آب درون مخزن تمام شود.
  • آب داغ شده به محفظه پودر قهوه وارد شده و سپس قهوه شما آماده می شود.
  • حتما دقت کنید تا قهوه به صورت کامل وارد قوری شود.
  • در نهایت فیلتر یک بار مصرف و تفاله قهوه را دور بریزید و قهوه خوش طعم خود را میل کنید.
شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : قیمت قهوه ساز, خرید چای ساز, قیمت چای ساز, انتخاب سنتر, خرید قهوه ساز, نویسنده : سارا.ش بازدید : 175 تاريخ : سه شنبه 1 شهريور 1401 ساعت: 12:35